متن ترانه هاي آلبوم سردار اورتاچ Mesafe|2006
وبلاگ فارسی طرفداران سردار اورتاچ|SERDAR ORTAÇ JƏNUBI AZƏRBAYCAN
وبلاگ فارسی طرفداران سردار اورتاچ
درباره وبلاگ


Serdar Ortac Yeni Album Bana Gore Ask/20.Yil Tum Muzik Marketlerde
نويسندگان

Sor

Söz:Serdar Ortaç
Müzik: Alfredo Panebianco
Aranjör: Erdem Kinay

Herkesi zalim kendini alim
Hissetmen bile normal
Çünkü dışarıda senin gibiler için
Özel idman yapıyorlar
Deli huyundan ya da suyundan mıdır
Anlamadım bu işi
Ne bu hırçınlık, Ne bu kalbin can çekişi

Oturuşu, dokunuşu, kendini savuruşu
Yüzyıllar boyu aynı
Sürmedi ilelebet, her şeye muhalefet
Olmana bir sebep var mı
Bunu külahıma bir de günahıma
Girip anlatacak o yürek
Belki de vardır ama denemem lazım

Ama sen korkaksın hiç bulaşma
Yaklaşmazsın gerçek aşklara

Demiş ki benden uzak olsun
Peki niye...

Dansöz
Söz Müzik: Serdar Ortaç
Aranjör: Volga Tamöz

Binlerce dansöz var
Binlerce dansöz var

İtiraf ediyorum sana itiraf
Başladı yaralı aşklara tadilat
Masumum, dışarıdan daha masumum
Maalesef, bunun için sana mecburum

[Pınar Kobak]
Yüksek uçan kuşun yüreği sarhoşun
Acı çeker gibi kölesi olmuşum
Kavga edenlere bana küsenlere
Yüreği çark edip, geri dönenlere

Affet diyen kim?
Ez geç diyen kim?
Aşktan çeken kim?
Benim kadar

Ölene kadar aşık olamazsın
Birisi çıkar onu anlayamazsın
Sen o tür oyunlara katlanamazsın
Senin bir kalbin var

Gel De
Söz Müzik: Serdar Ortaç
Aranjör: Erdem Kinay

Seni her halinle seviyorum
Biraz umut biraz acı
Sorunu kendimde arıyorum
Beni kırık dökük bırakalı

Gel, gel de canım acısın
Bu aşkın hayaline kimler acısın
Sev, sev ki içim acısın
Yeter ki bu yaptığın kalbe yarasın

Sonumuzun ne olacağına kim karar verecek
Ya da gözümdeki yaşları kim eliyle silecek
Bana yaşattığın anları sormadım ki sana
Ya da senin gibi kalbimi atmadım bir kenara

Seni her halinle seviyorum
Biraz umut biraz acı
Sorunu kendimde arıyorum
Beni kırık dökük bırakalı

Bebeğim aşksız...

Mesafe
Söz Müzik: Serdar Ortaç
Aranjör: Volga Tamöz

Bir zamanlar sevdiğin
Aşkı bildiğin günler oldu mu
Bana güller verdiğin
Tatlı nameler gerçek oldu mu

Bir zamanlar sevdiğin
Aşkı bildiğin günler oldu mu
Bana güller verdiğin
Tatlı nameler mevsim oldu mu

Hiç yüzünden darılmak
Her güzel şeye alınmak
Bitik ve mutsuz anılmak
Alın yazımsa sildim çoktan

Peşimdem gelirsen
Aşk için direnirsen
Nerde yanlış bilirsen
Çözmeyi düşünürsen
Belki bir gün bulursun
Ama sen onu da unutursun
Boşver boşver

Yüreğinden yaralı bizim hikayemiz
Kaderimden...

Akdeniz
Söz Müzik: Serdar Ortaç
Aranjör: Erdem Kinay

Paylaşalım bütün kozları
Sevmesi çok güzel yazları
Akdeniz'in bütün kızları
Hanginiz aşk için söyleyin (2x)

Oturarak aşkı bulamazsın
Bulsan elinde tutamazsın
Herkesi birden sevemezsin
Kimseye aşkım diyemezsin

Aşk-ı baharımda
Olsana yanımda
Bence umurunda
Bence seviyorsun

Kapkara günlerimi
Süsledi düşlerimi
Çal hadi DJ hadi
Çal ne duruyorsun

Çikartacaksin
Söz Müzik: Serdar Ortaç
Aranjör: Volga Tamöz

Aşk ayrılıktan, yaştan ibaret
Gel vakit varken kalpten firar et
Yaşadığın her şey yalanmış farzet
Gücün yeterse dayan

Çocuksu bir duygu
Çocuksu bir tat
Sende oyalandım kadere inat
Kalp dilediğince yorulmuş farzet
Gücün yeterse dayan

Sustukça sözlerimi dinletemedim
Hayatta bir tek sana hükmedemedim
Nasıl bir kalbin var ki anlamıyorsun
Kimin aşkını kimden yasaklıyorsun

Çıkartacaksın beni içinden
Yanarsa yansın kopsun yerinden
Gittin vefasız bittim sanıyorsun
Kimin yüreğinden kimi kovuyorsun (2x)

Gitme
Söz: Serdar Ortaç
Müzik: William Enrique L. Guillermo
Aranjör: Volga Tamöz

Elimde olsa kalbine taht kuracaktım
Vakit gelince
Ben bu buhranlı çağı atlatıp
Sana esir olacaktım

Düşünüyorduk seninle aynı şeyleri
Zaman gelince
Unutmuyorduk eski günleri
Bu kalpte tek olacaktık

Nasıl güzeldi elini tutmak
Dudaklarında mühür olmak

Ne olur gitme
Ufak tefek şeylere kızıp gitme
Ne yapmadım ki sen çok istedin de
Yavaş yavaş kabul edelim
Senin ilacın benim
Ne olur gitme

Tut Ki
Söz: Serdar Ortaç
Müzik: Veronica Mehta / Bajat Amit Singh
Aranjör: Erdem Kinay

Hain derler
Doğruları anlattım
Hislerime bir şans ver
Az mı sana yalvardım
Böylesine hain derler

Aşkı temiz halinde
Anlayanı alimde
Hep mi ben helak oldum
Karşıdaki çok sakinde

Bu kadarı fazla
Yüreğimi yasta
Bırakanı hasta edeni
Gözün görsün

Anlamazsın
Kader ne yapsın
Üzerine yazsın
Sileni gözün görsün

Senden yalvartmayı
Yürek aldatmayı
İnsan ağlatmayı öğrendim
Zalim

Tut ki kalbim sende
Her gün küstürsen de
Onun zevkinden de vazgeçtim
Hain

Istersen
Söz: Serdar Ortaç
Müzik: Volga Tamöz
Aranjör: Volga Tamöz

Acıma sakın yaşıma
Korktuğum geldi başıma
Her türlü ihtiyacına
Bal gibi yetişeceğim

Süpürge ettim saçımı
Saçımı artı yaşımı
Anlayan var mı acımı
Onunla bölüşeceğim

Yeter ki yanmasın
Yürek tutulmasın
Söyle kalbime parçalanmasın

Aşk bu öldürür, acır süründürür
Sus ki kırdığın kalp uyanmasın

İstersen öldür
Yüzümü güldür
Ne fark eder ben bittikten sonra
İçimi titret, acımı hisset
Cümle adalet, acıyor sana

Basardin Aglatmayi
Söz: Serdar Ortaç
Müzik: Marios Psimopoulos
Aranjör: Volga Tamöz

Tam unutmuşken her şey bitmişken
Neden karşı çıktın
Katlanıyordum, söylemiyordum
Kalan son yarımdın

Her şeyim vardı
Çok şey azaldı yokluğunda
Yalvarıyordum, saklanıyordum
Dokunduğunda

Başardın ağlatmayı
Başardın yalvartmayı
Her şey istediğin gibi
Çok mutluydum sen yokken
Sevmeyi unutmuşken
Geldin de ne farketti ki (2x)

En Büyük Askim
Söz: Serdar Ortaç
Müzik: Serdar Ortaç, Suat Aydogan
Aranjör: Suat Aydogan

Dikkat et her zaman, hep ben aradım
Demek ki en büyük sevda benimki
Özlemek en güzel alışkanlığım
Demek ki en büyük sevda benimki

Olmuyor zorla değil olmuyor
Görmüyor nasıl yükseklerdesin

Sevmiyor gönül ondan zalimi
Sevmiyor buna sen de dahilsin

Bak gönül sersem gününde
Bir tutsan kalsam elinde
Çok şükür aklım yerinde
Her şeyim sensin

Bir deli yürek acısındayım
Bak yine kara odalardayım
Bir gece gibi yakınındayım
En büyük aşkım sensin

En büyük aşkım sensing

Bebegim Oldun
Söz Müzik: Serdar Ortaç
Aranjör: Suat Aydogan

İki damla acıyla hayat bitmez
Bu benimki hüzünlü yaşam biçimi
Üzecek gibi olsa da farketmez
Ne de olsa bu kalbimin aşk seçimi

Şimdi sen konuşup bir çözüm anlat
Sanki tek sorunun derde dert aramak

Tabi kıskanırım
Belki hırslanırım
Sen de aşk çocuğu
Ol da gör bakalım

Bebeğim oldun daha ilk günde
Ne çabuk dediğin zaman ağlıyorum
Büyüdün dağlar gibi kalbimde
Rahat et diye tek nefes almıyorum
Nefes almıyorum

Melek
Söz Müzik: Serdar Ortaç
Aranjör: Suat Aydogan

Zor geliyor insana kaçması dertli bir aşktan
Zor geliyor başlamak her şeye sil yeni baştan

İstemiyor, kendini boşluğa fırlatıp atmak
İstemiyor, eski bir aşkı tadında bırakmak

Baktım o güzel yüreğini kapadın deli aşklara
Zalim, beni attığın gibi atamam seni bir kenara

İnsan unutur üzenleri
Allah unutur mu hiç

Hain, perişan gönüllere ilacım
Beni sende iç

Umurunda mı bana verdiğin acının süresi
Yüreğimdeki nefretin bile sana yok gidesi

Arkandan ağladım ama
Yalan oldu söylediklerin
Maziden korkmadım...

Yürek Haini
Söz Müzik: Serdar Ortaç
Aranjör: Volga Tamöz

Yalnız kalmayı, tat almayı
Öğrenmem gerek
Tek tek karşına geçip
Sana anlatmam gerek

Aşk her insanın
Hep istediği gibi gitmiyor
Geldim yardıma
Yürek buna bile izin vermiyor

Kaderimin halini
Aşkın azap halini
Görme, gönül zalimisin
Yaşadığım hüsranı
Yok deli vicdanı
Sen bir yürek hainisin

Çekilir türden değil bu aşk
Ama yok itirazım
Farkında değil yürek
Sevmem gerek
Bana aşk lazım

Ayrilik Insanlar Için
Söz Müzik: Serdar Ortaç
Aranjör: Serdar Ortaç

Yarim benden uzak, ben yare yakın
Kuruttun gülleri giderken bu yaz
Dilimde namesi, içimde aşkın
Giderken son gece gülümse biraz

Yar senden ayrılalı
Kaç gün saydım kim bilecek

Kimler duyacak feryadımı
Kaç gece ömrümden gidecek

Yar deli yüreğin yorgunda
Bir benim aşkım genç kalacak

Kim seni kaldırıp uykunda
Yar diye koynuna kim saracak

Ağlama, ağlama
İçinde kalsın

Ayrılık insanlar için
Ve sen de insansın

Sor / Turka Versiyon
Söz:Serdar Ortaç
Müzik: Alfredo Panebianco
Aranjör: Suat Aydogan

Mesafe (CD Ektra / Akustik Versiyon Mustafa Ceceli)
Söz Müzik: Serdar Ortaç
Aranjör: Mustafa Ceceli

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1