متن ترانه هاي آلبوم سردار اورتاچ Beni Unut/Çakra|2004
وبلاگ فارسی طرفداران سردار اورتاچ|SERDAR ORTAÇ JƏNUBI AZƏRBAYCAN
وبلاگ فارسی طرفداران سردار اورتاچ
درباره وبلاگ


Serdar Ortac Yeni Album Bana Gore Ask/20.Yil Tum Muzik Marketlerde
نويسندگان

Beni Unut

 

Söz: Serdar Ortaç
Müzik: Sotis Volanis
Aranjör: Suat Aydogan

Kader senin elinden, çektiğim dertlerimden
Kurtulmanın yolu, bulamadım sonu
Seni unutması, sensiz yaşamasını
Öğrendim aşka dair, yanıp tutuşmasını

Beni unut, düşme sakın peşime
Beni unut, gülme sakın halime
Bir daha ağlamak yok, kadere yalvarmak yok
Yok
Elimi, kolumu, gözümü bağladın

----

Poso Mou Leipei
Poso mou leipei zesti agkalia sou
opos ta kalokairia me kovoun sta maharia
leipeis kai eimai monos mou, kriono den andeho pagono
niotho na teleiono
Pou na se vro na sou po s'agapo
pou...

Çakra
Söz Müzik: Serdar Ortaç
Aranjör: Suat Aydogan

Sen git gel görüşürüz
Tenhada aşkı bölüşürüz
Biraz senden, biraz benden
Kalanlardan bölüşürüz

Kalbim adalet peşinde
Hem işinde gücünde
Kendi çakrasında
Vicdan, vicdan arıyorum
Her aşkın başında, kendi gözyaşımda

Yar aynada güvendiğin ne?
Melek misin, gümüş söğüt dalı mı?
Güzelliğin tükendiğinde
O gözlerin beni unutmamalı

 

Yar Ayri Gayri
Söz Müzik: Serdar Ortaç
Aranjör: Suat Aydogan

Yandım alev alev yerine
Yağmur yağsa da durduramaz
Sanki kilitlendi yüreğim
Gitmek istese kurtulamaz

Deli fırtınam, deli gözyaşım
Deli yağmurum, bebeğim
Üşüdün yine, sakın titreme
Bırak üstünü örteyim

Yar ayrı gayrın mı var?
Bilemedim sana daha nasıl yaranacağım
Aşkımdan şüphen mi var?
Beni bile bile ağlatsan da unutacağım
Alışmışım acılara, nasıl olsa deli hasretine alışacağım

Sakin Arama
Söz Müzik: Yalin
Aranjör: Suat Aydogan

 

Ben sana asırlardan gün yaptım saymadım
Sen bize ne oyunlar ettiysen, ben uymadım
Ben sana asırlardan gün yaptım
Duy diye şarkılar söyledim, yine de duymadın

Ben hancıyım, bununla kurtulduğuma duacıyım
Sen yolcusun, adı üstünde, unutulur yokluğun

Sakın arama, sormayı deneme
Bundan böyle selam bile verme
İki gün olur, üç gün olur
Elbet taş yerini bulur


Canima Minnet
Söz Müzik: Serdar Ortaç
Aranjör: Suat Aydogan

 

Yazdığım mektupları teker teker yakacakmış
Çektiğim mesajları okumadan atacakmış
Dönüp özür dilersem, belki huzur bulacakmış
Aman hiçbir şey bulma, canıma minnet

Aşk yalanı sever, acıyı sever, yürek kanatır
Sen acıyı bırak, gelen gideni elbet aratır
Güz sana göre mi o aşkımızın bitiş töreni
Bak içim yanıyor, yürek eriyor, gittin gideli

Kalp ömür boyu sevmez, aşka küstüreni
Beni küstürdün aşka, allah istemedi
Üzmüyor beni artık terk edip gidişin
Tehdit ettiğin anda, bittin benim için


Pismanim
Söz Müzik: Serdar Ortaç
Aranjör: Suat Aydogan

 

Dur durduğun yerde, gitme
Ben daha da pişmanım
Bak benim o yaşam ilacım sende
Bugün kölen, yarın hükümdarım

Suçluyum, hatalıyım, bin kez hatırlatma
Kaç zaman geçirdik aşkta, kaldırıp atma
Gençliğe, çocukluğa ver tüm günahlarımı
Sen neler neler affettin, bağışla saflığımı

Harcıyorum geri kalan yıllarımı
Hiç bir ceza bedel değil günahlarıma
Keşke düşünmeden seni kırmasaydım
Pişmanım her gün yaptığım hatalarıma


Dayan
Söz Müzik: Serdar Ortaç
Aranjör: Suat Aydogan

 

Yüreğinden süzüm süzüm süzülen yaşlar misali
Hayat bazen eşit olmaz, kırılınca çok zor tamiri

Tutan olmadı savruldu kaderim rüzgarın ellerinde
Yelkovan misali yalnızlıklar bir benim bir senin üzerinde
Yürek aynı yürek, bahtsız, kendi mabedinde

Dayan be gönlüm, dayan ha gayret
Biterse bitsin kopsun kıyamet
Madem ki sevmek kesin felaket
Çık git aklımdan


Okumakla Adam Olmuyor
Söz Müzik: Serdar Ortaç
Aranjör: Suat Aydogan

 

Kaç gün geçti bir aramadın
Bebeğim aşkıma kastın mı var?
Ömür geçti gün göremedim
Yüreğimin aşka ihtiyacı var (2x)

Bak güller çiçek açtı, kış yazla vedalaştı
Sen yine görünmedin, kalbim çok fenalaştı
Aynada güzelliğin, aksi ile kavgalaştı
Sen yine üzülmedin

Kırık dökük yazılmış yazım
İnsan saraylarda doğmuyor
Aşkım, sana anlatamadım
Okumakla adam olmuyor / Bize küsmek hiç yakışmıyor (2x)

Kaç gün geçti bir aramadın
Bebeğim aşkıma kastın mı var?
Ömür geçti gün göremedim
Yüreğimin aşka ihtiyacı var


Adam Gibi
Söz Müzik: Serdar Ortaç
Aranjör: Suat Aydogan

Neden düştün gözümden?
Neden hislerin hep yalan?

Nedense biz seninle mutluluğu
Paylaştık hep uzaktan

Aşk ızdırap denizi, şaşırdım ben kapıları
Garip bir umutsuzluk sardı dört bir yanımı
Akıllandın mı bilinmez, yoksa herşey sıradan mı?

Adam gibi yürekli ol, çık karşıma bak yüzüme
Yalandı de, unuttum de, aldattım de, bağır yüzüme
Senin kokun, senin dokun, senin tadın yetmedi de
Sokaktaki köpek kadar gururlu ol, bağır yüzüme

Ugrunda Her seyi
Söz Müzik: Serdar Ortaç
Aranjör: Suat Aydogan


Dinledim aşkın sesini
İyice duyana kadar
Çözdüm aşk felsefesini
Sonunu bulana kadar

Bir kuru gözyaşı kaldı bana
Baktıkça aşkı tamamlıyorum
Yastığımın kenarı kırışık
Baktıkça ağlıyorum
Gittiğini anlıyorum

Uğrunda her şeyi, ölümü bile
Göze aldım, nanköre çıktı adım
Bak dünya ağlarken aşk diye diye
Ben sana bir türlü yaranamadım

Yapraklar
Söz Müzik: Serdar Ortaç
Aranjör: Suat Aydogan


Yenilmedim yalnızlığa
Bugün yine tek başıma sabahladım

Üzülmedim yoksun diye
Nasılsa bir gün gelir, ben de ağlarım

Anlatacak çok şeyim var bugün sana
Hem de çok
İçimde duygularım susmak istiyor
Nedense ayrılıklar koyar insana
Bugün canım seninle olmak istiyor

Yapraklar sonbahar günü hep açmak ister
İnsan sevince gözü görmüyor tanrım

Neden her güzel şeyin sonu hüsranla biter?
Gözlerim ondan başka görmüyor tanrım
Onu alma yanımdan, onsuz olmuyor tanrım

 

Yazilir Kitaba
Söz Müzik: Serdar Ortaç
Aranjör: Suat Aydogan

Yoruldun ama gülüyorsun
Sen herşeyi çok biliyorsun
Utanmadan haykırıyorsun
Böyle değil yaşamak

Kendime aşk bulurum
Arada bir savrulurum
Sen beni burada bırak
Ben arada kaybolurum

Yazılır kitaba günahın bedeli
Bu kaçıncı hata, bu kimin eseri?
Sen adam gibi ol da bırakma beni
Yar alıp başını gidiyor / Seneler çabuk geçiyor


Yarali Yürek
Söz Müzik: Serdar Ortaç
Aranjör: Suat Aydogan

Yaralı, yaralı, yaralı yürek
Kıyıdan köşeden bile aşk bulup ağlatıyor
Havalı, havalı, havalı yürek
Durduk yere dinlemeden masal anlatıyor

Hasretin, kokun boşver kalsın üstüme
Çoktan, çoktan anladım
Kalbin başka bahçede

Kışlar uzun, yazı görmeden
Yıllar üzerimden geçmeden
Gitti gidiyor yar üzülmeden
Önüne çıkıp onu durdur

Dün gece seni düşünüp, uyuma diye
Sarılıp sarılıp resmine nefes alamıyorum
Madem ki kıyametin en büyüğü bile bana hediye
Senden başka bir şeyden zevk alamıyorum

Ismi Lazim Degil
Söz: Serdar Ortaç
Müzik: Suat Aydogan
Aranjör: Suat Aydogan

Aynada bakıp yüzüme, kendime isyan ederim
Bu akşam hüzünlerime, seni de katar giderim

Neden se herşey yalan, bu aşk sende kalan
Neden se her gönülde vicdan aradım, vicdan
Kurtulup gider gibi bütün çilelerimden
Tut hadi tut bırakma, çocuksu yüreğimden

İsmi lazım değil, beni o zalim yaktı
İsmi lazım değil, o bir vefasız çıktı
İsmi lazım değil, döküldü gözyaşımdan
Yerden yere vurdu bu yüreği, hesabını soracağım

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 124
بازدید کل : 111977
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1