متن ترانه هاي آلبوم سردار اورتاچ Yaz Yağmuru|1996
وبلاگ فارسی طرفداران سردار اورتاچ|SERDAR ORTAÇ JƏNUBI AZƏRBAYCAN
وبلاگ فارسی طرفداران سردار اورتاچ
درباره وبلاگ


Serdar Ortac Yeni Album Bana Gore Ask/20.Yil Tum Muzik Marketlerde
نويسندگان

HESAP SORUNU

 

Dün akşam kafam çakır meyhanede
Bir başka keyif aldım, ben bu alemde
Bana senden haber gelmiş, birer birer
Kalan sağlar bizim olsun gidenler gider

Kime gittin, kimleri sordun?
Ne oyunlar geldi aklına
Otur ağla haline tek başına
Ben takmam cümle alemi
Kim sevmiş böyle dilberi
Bana senden yakın olmaz, boşver elleri

Benimki deli dolu sevda güzelim
Sende hesap sorunu
Sokağına girdim, bulamadım evini
Şaşırmışım yolunu

Söz Yazarı : Erhan Güleryüz
Serdar Ortaç
Besteci : Feyyaz Kuruş
Düzenleme : Feyyaz...

 

 

DERT GECESİ

 

Soldu rengi güneşin,
Yüreğimde gölgeler
Küskün artık düşlerim,
Gitti giden dönmedi
Aşkı böyle bilirdim,
Yalan olmadı sevgiler
Ben günahsız severdim,
Şimdi neden son yeminler

Bu gece dert gecesi
Hasretin düğünü var
Bende aşk yarası
Sende kördüğümü var

Susadım aşkın özlemine,
Nereden bulurum seni ben?
Bilemem artık hiç bilemem
Seni sevmeye söz veremem
Kırılır kanadım güzelim
Kendime yalanlar söyleyemem

 

 

GAMZELİM

 

Özüne, sözüne, sana doyamıyorum
Kapıldım seline ah, tutunamıyorum
Sarılıp beline şöyle yatamıyorum
Fenalaştım hadi gel, hadi beni bir sarıver
Tanrı o gamzeyi nasılda kondurmuş beline

Canım feda olsun ölürüm inan her yerine
Kız seni kaçırmalı dağlara tepelere
Belam oldun hadi gel, hadi beni bir sarıver
Haydi gamzelim, gece yanar tenim
Haydi gamzelim, bu gece raks edelim

Söz Yazarı : Metin Arolat
Besteci : Metin Arolat
Düzenleme : Selim Çaldıran

 

 

GECELER UZUN

 

Seninle yaşanan hayal geceler gibiyim
Tenimde sıcaklığın var.
İçimden esip geçecek bahar yeliyim
Gözümde hüzün seli var

Bir yer var, biliyorum, bir sen var
Bir yer var, biliyorum, sürgün var

Geceler uzun, başımda yar
Yine bitecek bu sonbahar
Tut elimi, son defa bırak
Senin olamam senin kadar

Söz Yazarı : Serdar Ortaç
Besteci : Serdar Ortaç
Düzenleme : Selim Çaldıran

 

 

BEN ADAM OLMAM

 

Koşarım peşinden kaçanların
Doğruyu bulmakta zorlanırım
Severim sevmenin dertlerini
Sonunda kollara yollanırım
Kör olur gözlerim seviyorken
Kendime masallar anlatırım
Dillere düşerim her aşkımla
Yanarım yanarım aldanırım
Anasını sattığımın dünyası...
Kafayı yormam, sonuna bakmam
Ben adam olmam deli gönlüm, neler ister de Seni aldatamam
Severim delice...

Söz Yazarı : Serdar Ortaç
Besteci : Serdar Ortaç

 

 

YAZ GÜNÜ

 

Kimseler seni öpmedi, öpemez
Kıskanır tenim, ellere veremez
Kimseler seni ben gibi sevemez
Aşkı söyleyemez

Olmaz isteme, başkası bana az
Korkma, sevgini ver bana da biraz
Sorma ismimi, kalbine beni yaz
Yapma böylesi naz

Yok be canım, bu kadar mı kolay?
Git demesi sana çok mu kolay?
Sen beni sevmeye zor diyorsun
Sevmesi zor da, bu çok mu kolay?

Buralara yaz günü kar yağıyor canım
Ölene kadar seni bekleyemem
Ona buna benzemem, oyuna gelmem
Senin için ölmeye söz veremem

 

 

NEDEN

 

Üzgünüm, seni kırdım bu gece
Üzgünüm bir hata yaptım ben delice,
Sonu yok, bu baharlar bitecek
Tenim ellerini özleyecek
Sana söz, bu yemin, bu sevdam solmayacak

Sonu yok bu baharlar bitecek
Tenim ellerini özleyecek
Gözlerim her an yolunu gözleyecek

Sorma neden, gözyaşlarım akmayacak
Sorma neden, güller siyah açmayacak
Sorma neden, yaşarken öldürdün beni
En derinden neden

 

 

Sevgi Degil Ask Degil

 

Arzularıma, hayallerime
Bir yudum suda nefes gibi ol,
Yine de sevgilere ümit verme,
Sen benim tenime gözyaşı ol,

Ateşim ol yine, elini ver bana
Bırak hayalleri arzular sana,
Yine de sevgi değil, bu bir aşk değil
Bu gece sevgilim ol hiç günah değil

Yine de sevgi değil bu bir aşk değil
Şu kara gecelerime gir yasak değil,
Sana bu son gelişim, gözlerin nerde?
Yine de sevgilim ol, gir hayallere

 

 

Kitapsiz

 

Yine yollarım göründü, aman aman
Gönlüm sana yine deli gibi süründü
Yine tenimde göl kokuyor aman
Gece üstüme çiğ gibi büründü
Sorma vicdansız, neydi günahım?
Gece kayboldu, sonsuza uzandım

Çok zamandır yanlızım yanlız
Kaç yıl oldu, günleri sayamam
Gel yeter bana, gel be kitapsız
İstesemde yine senin olamam

 

 

Nar Cicegim

 

Zamanı geldi artık
Sana aşkı vereceğim
Mevsimler değişsede
Ben hep sana güleceğim.

Yine yollar göründü
Ben hep seni seveceğim
Aşkı elinden içip
Yine sana döneceğim

Kırmızıyla moruna
Canım kurban yoluna
Takıver yar koluna
Nar Çiçeğim, Yar Çiçeğim

 

 

Yaz Yagmuru

 

Cok seneler gecti senden sonra
Ben hep yalanci asklar yasadim
Hic bir zaman olmeyen sarkilar
Gibi ben hic seni unutmadim

Simdi hatirlarim eski gunleri
Belki doner gelirsin bir sabah
Aglamaktan usanmadan
Hergun agladim durmadan
Simdi beni yalvartmadan gel

Yaz yagmuru duser durur yuregime
Bir kucuk ask yeter benim hasretime
Sende benim yagmurum ol
Damla damla gir gonlume

Yaz yagmuru duser durur yuregime
Bir kucuk ask yeter benim hasretime
Sende benim yagmurum ol

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

اعظم
ساعت0:31---3 آذر 1392
لینکت مشکل داشت اینو جایگزین کن
http://www.mediafire.com/download/mvd8d058l2ftq2w/Serdar +Ortac+-+Yaz+Yagmuru+1996+●-(www+TabrizKids+in)-●.zip


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 128
بازدید کل : 111981
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1